Vatandaş İlişkileri Yönetimi
VATANDAŞ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
İşlemi başlatır ve ilgili servise yönlendirir. KİM OYBS ile entegre çalışır. Vatandaşın istek ve şikayetleri alınır ve sonuçlandırılır. Vatandaşlara SMS ve e-posta ile geri dönülür.
Vatandaşlardan gelen taleplerin OYBS veritabında toplarak gerekli analizler çıkarılır.
Crm ana parçalarından bir tanesi olan çağrı merkezleri Vatandaş Odaklı Belediyecilik Kavramını İlke edinmiş bir yapıya sahiptir.
Halkla ilişkilerin kurumsallaşması, yerel alanda hizmet yürütmeyle ilgili bilgi toplanması ve dağıtılması önemlidir.Yönetimin halkı bilgilendirmesi, demokratik katılım ve yurttaşlık için zorunludur.
Sms ve E posta Entegrasyonu